piątek, 23 października 2015

Niemożliwe!

"Niemożliwe", że dobre rzeczy się dzieją. Złe z resztą również. Przyzwyczailiśmy się. Przyzwyczailiśmy się do wszystkiego, do tego, że rano idziemy do szkoły czy pracy, odbywamy te same nudne pogawędki z tymi samymi ludźmi, wracamy do domu, robimy obiad, siadamy przed laptopem i do wieczora nie istniejemy. Potem czas na spanie, a od rana znów to samo. 

Latające parasole. Niemożliwe? Możliwe!

 Nie stać nas nawet na jeden spontaniczny gest. Przecież - "co ludzie powiedzą?"

Cóż, najprawdopodobniej nie powiedzą nic. Ich to nie obchodzi, kompletnie. 


Może gdybyś się odważył,to omyłkowe spotkanie przerodziłoby się w przyjaźń?

Może poznałbyś genialnych ludzi, którzy potrafią zaradzić twoim problemom?

A może zwyczajnie znalazłbyś współlokatora? 


Kiedy opowiadam o swoim życiu, zazwyczaj słyszę - tylko tobie mogło się coś takiego przytrafić. 
Może to prawda, a może nie. A może zwyczajnie jestem bardziej wyczulona, na to, co dobrego mnie spotyka i za każdym razem jestem tak samo podekscytowana. Oczywiście, gdyby zacząć opowiadać, to niektóre historie są do siebie podobne, a mimo wszystko ciągle tak nierealne. 


"- Paulina, właśnie odebrałam polecony do ciebie...
- Super!
- Z Rosji."

Cóż, moi bliscy się przyzwyczaili, że mogą się po mnie wszystkiego spodziewać. A wy? Co ostatnio najbardziej was zaskoczyło? 

Nie myślcie o tym, aby zaskoczyć innych, spróbujcie zaskoczyć samych siebie i zobaczyć, co wtedy się stanie. Warto. 




1 komentarz:

  1. Też wierzę, że niemożliwe może stać się możliwe :) pozdrawiam z Madrytu!!!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń